Vil du spare tid på budgettering?

Med InfoSuite får du et dedikeret budgetværktøj, der forenkler og automatiserer budgetprocessen. Se med her, og find ud af, hvordan InfoSuite gør det nemmere og hurtigere for dig og din virksomhed at lægge gode budgetter.

Hent præsentationsfilm

Sådan budgetterer du i InfoSuite –
helt uden bøvl

Hold budgetprocessen på sporet

InfoSuites workflow-værktøj er den budgetansvarliges bedste ven. Her kan du nemt og effektivt opsætte, følge og styre jeres budgetteringsproces. Workflow-diagrammet opdateres automatisk, når indtastninger er godkendt, og du kan sende påmindelsesmails til medarbejdere, der endnu ikke har indtastet.

Ha’ alle relevante data lige ved hånden

InfoSuite opdaterer automatisk dine budgetter med de historiske, statistiske eller aktuelle data, I har brug for som forudsætning for jeres budgetindtastning.

Budgettér nemt ned i detaljen

Via budgetstier kan du hurtigt dykke ned i forskellige niveauer og lægge mere detaljerede budgetter. Fx kan du effektivt i dit salgsbudget budgettere salget pr. kunde, varegruppe eller produkt.

Slip for manuel konsolidering

I InfoSuite er dine budgetter sammenhængende, og de konsolideres helt automatisk. Når du fx opdaterer dit lønbudget, vil resultatbudgettets lønomkostninger opdateres. Det samme gælder for konsolideringen af dine selskabers budgetter på tværs af koncernen.

For at gøre dit arbejde endnu nemmere, bliver de indtastede budgetter automatisk overført til dit ERP- og/eller BI-system.

Fordel opgaverne med ro i maven

For de fleste virksomheder involverer budgetteringsprocessen mange forskellige medarbejdere. I InfoSuite kan du let styre de forskellige medarbejderes adgang til budgetter og data, så de kun ser det, der er relevant for dem og deres indtastning.

Det sparer dem for tid, og sikrer færre fejl i budgetprocessen, så du trygt kan overlade indtastningen til dine kolleger.

Lad budgetter og forecasts rulle

I InfoSuite skal du ikke bekymre dig om den besværlige opsætning af rullende budgetter eller -forecasts. Den har vi klaret på forhånd, så du kun skal koncentrere dig om at analysere forretningen og forudsige fremtiden periode for periode.

Læs mere om forecasting her.

Lav løbende budgetopfølgning

Med automatisk rapportering og dashboards med realtidsdata kan I løbende følge op og analysere på jeres budgetter og den aktuelle status. Du kan også følge dine KPI’er via vores mobil-app.

Del og distribuér til hele organisationen

Du kan let distribuere dine analyser og budgetopfølgninger i både PDF og excel til resten af organisationen via mail. Samtidig kan du give hele organisationen indblik i dashboards eller rapporter via widgets på eksempelvis jeres intranet.

Amgros har fået bedre overblik over budgetteringen

Sådan har InfoSuite givet Amgros bedre overblik over budgetteringen

“Med InfoSuite har jeg altid overblikket. Jeg kan følge med i, hvor langt vi er nået med budgetteringen, og jeg kan beregne, hvad forskellige scenarier betyder rent økonomisk.”

Ina Barrett, økonomi- og administrationschef hos Amgros.

Læs hele casen her.

Få en personlig præsentation

Book en aftale her, og få en uforpligtende online-præsentation af InfoSuite – skræddersyet til behovet i din virksomhed.

Book præsentation

Kosan Gas sparer tid med InfoSuite

Tidligere lavede Kosan Gas budgetter i regneark, som blev sendt frem og tilbage mellem virksomhedens budgetansvarlige og budgetindtastere. Det viste sig at være en tung og langsommelig proces, og blandt andet derfor valgte de at investere i InfoSuite.

“Vores budgetteringsproces er blevet meget hurtigere med InfoSuite. Så snart jeg åbner op for budgetindtastningen, kan sælgerne gå i gang med at lave deres individuelle budgetter. Det har virkeligt effektiviseret arbejdet med budgetlægning,” fortæller Steffen Kaa fra Kosan Gas.

Læs hele casen her.

Sig farvel til budgetregnearkene

Sender I et utal af forskellige budgetregneark frem og tilbage organisationen? Er dit budgetgrundlag fyldt med fejl? Og tager konsolideringen af budgetterne for meget af din tid?

Så er det sandsynligvis fordi, I budgetterer i regneark; De har det med at hobe sig op i antal, de fyldes med fejl, og de overhales hurtigt af virkeligheden. Og det gør det rigtig svært at skabe en effektiv budgetteringsproces.

Spørgsmålet er så, om det kan betale sig for dig og din virksomhed at vinke farvel til budgetregnearkene. Det kan du blive klogere på i testen her.

Bøvler budgetteringen?
Find ud af, om din virksomhed bør
droppe regnearkene.

Ta’ testen her

Vil du vide mere om InfoSuite?

Så er du meget velkommen til booke et uforpligtende online-møde, hvor jeg vil præsentere, hvordan InfoSuites budgetteringsløsning kan se ud i din virksomhed.

Anne Mette Christensen
2526 5109

amc@infosuite.dk
LinkedIn

Book præsentation