Fejlfri finansiel konsolidering med få klik
Slip for det tidstunge, manuelle arbejde med konsolidering af koncernens finansrapporter i skrøbelige Excel-ark.
Med InfoSuites værktøj til konsolidering kan du hurtigt konsolidere finansdata på tværs af selskaber og valutakurser – nemt og automatisk – og bruge dem i den finansielle planlægning af forretningen.
Hvad får du med konsolidering i InfoSuite?
En kompatibel løsning med integration til de mest gænge ERP-systemer
Automatiserede og optimerede processer i forbindelse med konsolidering af realiserede tal og budgetter
Eliminering af relevante poster i balance og resultatopgørelse som eksempelvis intern handel
Grundlæggende opsætning af koncernens masterdata herunder blandt andet koncernkontoplan
En løsning som nemt er implementeret qua køreklare standardtemplates
En anerkendt og valideret løsning
Mulighed for rapportering i forskellige valuta – op til 5 forskellige
Smidig ledelsesrapportering med resultatopgørelse, balance og cashflow
Opgørelse af majoritet- og minoritetsinteresser
En detaljeret ejerstruktur med delkoncerner og ejerandele
Hvad indeholder konsolideringen i InfoSuite?
Spækket med smarte beregninger
Når du investerer i InfoSuites konsolideringsløsning, får du en lang række smarte beregninger og funktioner med i pakken.
Fx resulterer koncernens forskellige ejerandele typisk i, at økonomi-teamet må tilbringe aftener i Excel-arkene, for at få konsolideringen til at gå op.
Her beregner InfoSuite automatisk ejerandelenes påvirkning i regnskaberne.
5 fordele, som du hurtigt kan opnå, hvis I automatiserer jeres konsolidering
Kort om konsolidering
Rækker regnearkene til konsolidering? Test din virksomhed her
Spørgsmål? Udfyld formularen, så kontakter vi dig inden længe