Som kunde hos InfoSuite kan du kontakte vores hotline på 7214 4196 eller support@infosuite.com, hvis du har brug for support.
InfoSuite hotline er åben mandag-torsdag fra kl. 8:30-16:30 samt fredag fra kl. 8:30-14:30.
Supporten varetages altid af vores egne dygtige konsulenter, som kender din løsning.
Få remote support
Når du er i kontakt med vores hotline, kan vi få brug for at overtage din skærm. Til den opgave bruger vi TeamViewer, der er et sikkert og lukket system til skærmovertagelse.
Når du får et “go” fra supporteren, skal du klikke på linket herunder, afvikle programmet, og give os det ID og den kode, der kommer frem på din skærm.
Opret sag i ServiceDesk
Når vi behandler dine support-sager, gør vi det ved hjælp af vores ServiceDesk, der giver os optimale muligheder for at løse dine supportopgaver hurtigt og effektivt.
Samtidig er det en sikker platform at håndtere dine data på, og som kunde og bruger af InfoSuite kan du med fordel også hente supplerende informationer fra videoer og vidensdokumenter.