Webinarer og events

Vi afholder løbende informative webinarer og spændende events, hvor alle er velkomne.

Du kan se dem herunder, hvor du også kan tilmelde dig.

Webinar: Best practice på budgettering og forecasts for CFO’s og Financial Managers

  • Hvordan udarbejder I budgetter og forecasts for jeres virksomhed?
  • Hvordan sikrer I jer, at processerne er ensartede ved hvert budget/forecast?
  • Hvordan sikrer I jer, at jeres proces ikke er personafhængig, men kan løftes af alle i økonomiafdelingen?

Helt konkret (be)viser vi på 45 minutter hvordan og hvor nemt vi løser disse problemstillinger:

  • Budgettering på detaljeret niveau – op til 9 dimensioner
  • Decentralisering af budgetprocessen ved opsplitning af budgettet i delbudgetter
  • Automatiseret generering af budgetforslag
  • Konsolidering af budgetdata
  • Balance- og likviditetsbudgetter
  • Valutaomregning
  • Automatiseret Rapportering

Webinaret afholdes af forretningskonsulent Pernille Kristensen.

Tilmeld dig gratis herunder:
25. april kl. 08:30-09:15

13. maj kl. 08:30-09:15

Webinar: Finansiel Konsolidering for CFO’s og Financial Managers

  • Hvordan udarbejder I regnskaber for jeres koncern?
  • Hvordan sikrer I jer, at processerne ift. koncernregnskaber er ensartede hver måned?
  • Hvordan sikrer I jer, at jeres proces ikke er personafhængig, men kan løftes af alle i økonomiafdelingen?

Helt konkret (be)viser vi på 45 minutter hvordan og hvor nemt vi løser disse problemstillinger:

  • Identificeringen af intern handel og vareforbrug
  • Identificering og afstemning af interne debitorer og kreditorer
  • Opsætning af koncern struktur og masterdata
  • Valutaomregning
  • Automatiseret Rapportering

Webinaret afholdes af forretningskonsulent Pernille Kristensen.

Nye datoer kommer snart!

30 min. 1:1 servicetjek – Budgettering og Forecast

  • Laver I også manuelle budgetforslag, hvor I henter data fra jeres ERP system ved hvert budget/forecast-rul og samler tallene manuelt i ét stort Excel ark?
  • Oplever I til tider fejl eller ændringer I jeres budgettering og forecast, således at der skal bruges unødig tid på at fejlsøge og I dermed først bliver færdige i sidste øjeblik?
  • Har I også svært at styre autorisationer i budgetindtastningerne, som gør, at nogle kan ændre i tal, som de ikke burde kunne rette, eller ser data, som de ikke burde have set?

Med InfoSuite Budgettering kan I spare 62% af tiden i forhold til jeres nuværende manuelle budget og forecast proces.

Tilmeld jeres virksomhed og vi beviser hvordan!

Sammen taler vi kort om jeres nuværende budget og forecast proces og sammenligner den med InfoSuite-løsningen, hvorefter vi konkluderer på jeres tidsbesparelse og frigørelse af ressourcer.

Servicetjekket afholdes af forretningskonsulent Pernille Kristensen og salgschef Rasmus Lyhne.

Udfyld formularen nederst på siden og fortæl os hvornår du ønsker et 30 min. online møde!

30 min. 1:1 servicetjek – Finansiel Konsolidering

  • Henter I også data ind fra alle jeres selskaber hver måned og samler tallene manuelt i ét stort Excel ark?
  • Oplever I til tider fejl eller ændringer I jeres rapportering, således at data skal trækkes på ny og rapporteringen først bliver færdig sent på måneden?
  • Identificerer I også manuelt intercompany/elimineringsposter til koncernregnskabet?

Med InfoSuite Financial Consolidation kan I spare 86% af tiden i forhold til jeres nuværende manuelle konsolidering.

Tilmeld jeres virksomhed og vi beviser hvordan!

Sammen taler vi kort om jeres nuværende konsolideringsproces og sammenligner den med InfoSuite-løsningen, hvorefter vi konkluderer på jeres tidsbesparelse og frigørelse af ressourcer.

Servicetjekket afholdes af forretningskonsulent Pernille Kristensen og salgschef Rasmus Lyhne.

Udfyld formularen herunder og fortæl os hvornår du ønsker et 30 min. online møde!



    Ved at sende denne formular accepterer du, at InfoSuite A/S indhenter og opbevarer de oplysninger, du har opgivet, hvilket kan inkludere navn, stillingsbetegnelse, e-mail, telefonnummer og firma. Derudover opbevarer vi en log over, hvilke sider du har besøgt på InfoSuite A/S’ hjemmeside, www.infosuite.dk.

    Vi videregiver ikke personlige oplysninger til virksomheder, organisationer og enkeltpersoner uden for InfoSuite A/S.

    Vi anvender også de afgivne oplysninger til at følge op på din henvendelse. Vi følger op ved at sende dig op til fem e-mails eller tage telefonisk kontakt til dig for at opklare eventuelle spørgsmål i relation til din henvendelse, samt for at informere yderligere om InfoSuites løsningstilbud, hvis dette findes relevant.

    InfoSuite vil kun behandle og opbevare dine persondata i det tidsrum, det er nødvendigt af hensyn til den fortløbende dialog og til journalisering af kommunikationshistorikken.

    Ønsker du at tilbagekalde dit samtykke og få dine data slettet kan du sende en mail til mkt@infosuite.dk.

    ”Vi forventer at kunne frigøre ressourcer som kan anvendes til strategiske forretningsindsigter og på sigt opnå fornuftige tidsbesparelser”
    Per Andersen, økonomichef, Industriens Pension

    Er du allerede kunde?

    Se alle vores kommende webinarer med gode tips og tricks til brug af InfoSuite her.