Drømmer du om en nemmere budgettering uden regneark?

Den årlige budgettering behøver ikke at holde dig vågen om natten. InfoSuite forenkler og automatiserer hele budgetprocessen. Her viser vi dig 8 eksempler på hvordan.

1. Ha’ alle relevante data lige ved hånden

InfoSuite udfylder automatisk dine budgetter med de historiske, statistiske eller aktuelle data, I har brug for som forudsætning for jeres budgetindtastning. Du slipper helt for at udfylde tallene manuelt og kan opsætte budgetter med få klik på få minutter.

2. Budgettér nemt ned i detaljen

Via InfoSuites budgetstier kan du hurtigt dykke ned i forskellige niveauer og få en mere detaljeret budgetlægning. Fx kan du i dit salgsbudget budgettere salget pr. sælger, kunde, varegruppe eller produkt. Budgetstien defineres præcist efter dit behov.

3. Hold budgetprocessen på sporet

InfoSuites workflow-værktøj er uden sammenligning den budgetansvarliges bedste ven. Her kan du nemt, overskueligt og effektivt opsætte, følge og styre jeres budgetteringsproces. Workflow-diagrammet opdateres automatisk, når indtastninger er godkendt, og du kan sende påmindelsesmails til medarbejdere, der endnu ikke har indtastet.

InfoSuite understøtter alle budgetter i en sammenhængende proces

4. Slip for manuel konsolidering

I InfoSuite er din budgetlægning sammenhængende, og budgetterne konsolideres helt automatisk. Når du fx opdaterer dit lønbudget, vil resultatbudgettets lønomkostninger opdateres. Det samme gælder for konsolideringen af dine selskabers budgetter på tværs af koncernen.

For at gøre dit arbejde endnu nemmere, bliver de indtastede budgetter automatisk overført til dit ERP- og/eller BI-system.

Med autorisationsstyring kan du sikkert uddelegere opgaver i din budgetlægning

5. Fordel budgetopgaver med ro i maven

For de fleste virksomheder involverer budgetlægning mange forskellige medarbejdere. I InfoSuite kan du let styre de forskellige medarbejderes adgang til budgetter og data, så de kun ser det, der er relevant for dem og deres indtastning.

Det sparer bidragsyderne for tid og sikrer færre fejl i budgetprocessen, så du trygt kan overlade indtastningen til dine kolleger.

6. Lad budgetter og forecasts rulle

I InfoSuite skal du ikke bekymre dig om den besværlige opsætning af rullende budgetter eller -forecasts. Den har vi klaret på forhånd, så du kun skal koncentrere dig om at lægge finansielle planer, der sikrer finansiel succes.

7. Lav løbende budgetopfølgning

Med automatisk rapportering og dashboards med realtidsdata kan I løbende følge op og analysere på jeres budgetter og den aktuelle status. Du kan også følge dine KPI’er via vores mobil-app.

8. Del og distribuér til hele organisationen

Du kan let distribuere analyser, budgetter og rapporter i både PDF og Excel til resten af organisationen via mail. Samtidig kan du give hele organisationen indblik i dashboards eller rapporter via widgets på eksempelvis jeres intranet.

Vil du høre mere om InfoSuites budgetteringsløsning?

Vi står altid klar til en uforpligtende snak om, hvad InfoSuite kan gøre for dig og din virksomhed. Ta’ endelig kontakt til mig, så kan vi sammen drøfte, hvordan InfoSuite kan hjælpe dig.

Rasmus Lyhne
2526 5134
rl@infosuite.com

Et billede af en medarbejder hos InfoSuite