Få et fejlfrit og præcist resultatbudget – helt automatisk

Med InfoSuite opdateres dit resultatbudget helt automatisk, og det hænger naturligt sammen med dine delbudgetter for at sikre en hurtig og fejlfri proces.

Resultatbudgettet er en tidsrøver – bare ikke med InfoSuite

Resultatbudgettet – også kaldt driftsbudgettet – er vigtigt element i budgetteringen, fordi det giver et overblik over målsætningerne til indtægter og udgifter. Men processen med at udfærdige resultatbudgettet kan være en tidstung opgave.

Resultatbudgettet er, som navnet også antyder, resultatet af din virksomheds samlede budgettering. Derfor skal du, hvis du arbejder med budgettering i regneark, manuelt sammenlægge og konsolidere delbudgetternes indtastninger i resultatbudgettet.

Det er dobbeltarbejde. Men det er desværre et nødvendigt dobbeltarbejde uden et dedikeret budgetsystem som InfoSuite, der automatiserer processen.

Sådan slipper du for dobbeltarbejde

Med InfoSuite kan du indtaste dine budgetter på netop det detaljeniveau, du ønsker, og du styrer selv, om du vil indtaste budgetter ud fra dag, uge, måned eller totalt for året.

Smarte integrationer mellem salgs-, løn-, omkostnings- og andre delbudgetter sikrer, at dit resultatbudget altid opdateres automatisk på de rette artskonti. Ligeledes konsolideres de enkelte delbudgetter helt automatisk, straks efter afdelingerne har indtastet deres budgetposter. Du slipper derfor helt for manuelt at sammenlægge dine budgetter til det samlede resultatbudget.

Samtidig har hver enkelt afdeling mulighed for at knytte kommentarer til de enkelte budgetindtastninger. Det giver dig et overskueligt indblik i beregningerne bag det samlede resultatbudget.

Databaserede budgetforslag giver dig et præcist resultatbudget

InfoSuite hviler på vores ETL-motor, som løbende aktiverer data i din budgettering – og det gør det nemt at indtaste budgetter.

Du får nemlig kvalificerede budgetforslag baseret på historiske data og realiserede tal inden for alt lige fra salgsindtægter til driftsomkostninger. På den måde kan du og dine kolleger hurtigt udfylde budgetter på et faktabaseret grundlag.

Det vil nemlig give dig et naturligt sammenspil mellem budgetter og regnskaber og optimale muligheder for at styre økonomien mod en bedre bundlinje.

Hvorfor spilde mere tid på besværlig budgettering?

Udfyld formularen med dine oplysninger, og bliv ringet op til en uforpligtende snak om, hvorvidt InfoSuite passer til behovet i din virksomhed.



    Ved at sende denne formular accepterer du, at InfoSuite A/S indhenter og opbevarer de oplysninger, du har opgivet, hvilket kan inkludere navn, stillingsbetegnelse, e-mail, telefonnummer og firma. Derudover opbevarer vi en log over, hvilke sider du har besøgt på InfoSuite A/S’ hjemmeside, www.infosuite.dk.

    Vi videregiver ikke personlige oplysninger til virksomheder, organisationer og enkeltpersoner uden for InfoSuite A/S.

    Vi anvender også de afgivne oplysninger til at følge op på din henvendelse. Vi følger op ved at sende dig op til fem e-mails eller tage telefonisk kontakt til dig for at opklare eventuelle spørgsmål i relation til din henvendelse, samt for at informere yderligere om InfoSuites løsningstilbud, hvis dette findes relevant.

    InfoSuite vil kun behandle og opbevare dine persondata i det tidsrum, det er nødvendigt af hensyn til den fortløbende dialog og til journalisering af kommunikationshistorikken.

    Ønsker du at tilbagekalde dit samtykke og få dine data slettet kan du sende en mail til mkt@infosuite.dk.