Et samarbejde, der rækker langt ud over Business Intelligence

“InfoSuite leverer komplet rapportering, der dækker alle aspekter.”

Molslinjen har været kunde hos InfoSuite i mere end 30 år. Gennem årene har samarbejdet udviklet sig betragteligt, og vi assisterer i dag Molslinjen med både BI og udvikling af øvrige it-løsninger. Vi har fx hjulpet rederiselskabet med at udvikle deres nuværende billetteringssystem.

InfoSuite er således blevet en en integreret del af den daglige drift af rederiet. Fx hjælper InfoSuite BI Molslinjen med en række analyser af data fra blandt andet billetsystemer og salg på færger.

InfoSuite leverer komplet rapportering, der dækker alle aspekter – det er lige fra, hvad der er solgt på skibene til hvor mange passagerer, der har været. Programmet trækker alle data fra Navision, så det bliver synligt”.

Om Molslinjen

Molslinjen er et dansk rederiselskab, som driver kommerciel færgefart på Kattegat. Rederiet blev oprindeligt stiftet i 1963. De sejler med verdens største hurtigfærger på ruterne Odden-Ebeltoft og Odden-Aarhus. Desuden besejler rederiet også færgeoverfarten til Langeland, Bornholm, Samsø, Als og Fanø.

Et logo fra Molslinjen
Stor hvid færge fra Molslinjen lægger til kaj

Godt samarbejde og gode løsninger

Det mangeårige samarbejde mellem InfoSuite og Molslinjen giver både tryghed og bedre løsninger:

”Vi er yderst tilfredse med samarbejdet. Opgaverne bliver løst meget professionelt. Det skaber en tryghed, at vi næsten har været tilknyttet de samme konsulenter fra start, og det danner grundlag for en god forståelse for Molslinjens forretningsområder.

Det personlige samarbejde er generelt noget, Molslinjen vægter højt, når InfoSuites konsulenter løser opgaver for rederiet:

”InfoSuite er et firma, som vi gerne vil anbefale. Størrelsen er ingen hindring og idet det er et mindre firma, så får vi følelsen af, at vi kender alle, og det er med til at give et personligt præg”.

Udvikling af billet- og bookingsystemer

Vores udviklingskonsulenter hjælper stadig den dag i dag Molslinjen med at vedligeholde og videreudvikle billetsystemet, som blev skabt tilbage i 1999. It-løsningen fungerer som en integreret del af hele Molslinjens forretning – både i forbindelse med færgeoverfarten med Molslinjen og Bornholmerlinjen.

“Principielt er det stadig det samme system, vi bruger den dag i dag, dog i en meget opdateret udgave. Den videreudvikling vi har foretaget på systemet i samarbejde med InfoSuite har gennemgående været en succes, og det er tydeligt at mærke, at konsulenterne ved InfoSuite har en klar forretningsforståelse.”

En af Molslinjens mange færger, der sejler

Vil du møde flere glade InfoSuite-kunder?

Vi har samlet en lang række gode kundehistorier, som du kan læse lige her.

Vil du vide mere?

Vi er altid klar til at dele flere gode historier fra vores kunders erfaringer med InfoSuite. Sæt bare kaffen over, gi’ mig et kald og lad os få en snak om, hvordan vi kan hjælpe dig med at få mere værdi ud af dine forretningsdata.

Anne Mette Søndergaard Christensen
2526 5126
amc@infosuite.com

Dette er et billede af Anne Mette Christensen fra InfoSuite